fbpx

Een overzicht van de contactmogelijkheden met Christiaens Yvan

Je kunt op allerhande manieren en voor allerlei redenen contact opnemen met het hoofdkantoor Christiaens Yvan. Dit alles kan interactief en online via deze website tuinhuizenfabrikant.be. Alle contactmogelijkheden staan gegroepeerd onder het menu Contact.

Contactmogelijkheden 1

1. Ken de levertermijn van jouw tuinhuis of carport

In het formulier ‘Uw levertermijn’ kun je je gegevens invullen en een foto van je bestelbon opladen. Het hoofdkantoor stuurt deze e-mail door naar de betreffende dealer of verkooppunt, die op zijn beurt met de eindklant contact opneemt en een indicatieve levertermijn voor het tuinhuis of carport meedeelt.

Contactmogelijkheden 2 kalender

2. Stel een vraag over een product van Christiaens Yvan

Heb je een algemene vraag over een product van Christiaens Yvan? Een vraag over tuinhuizen, poolhouses, chalets, garages, blokhutten, carports, paardenstallen of hondenhokken? Dan kan je deze eenvoudig stellen via het online formulier ‘Vraag stellen’. Het hoofdkantoor stuurt de vragen door naar de dealer in de buurt. De dealer informeert verder de klant en volgt op.

Contactmogelijkheden 2

Contactmogelijkheden 3

3. Het Kijkboek van Christiaens Yvan

Het kijkboek van Christiaens Yvan bevat intussen 132 pagina’s boordevol ideeën en exclusieve tuinhuizen, carports & poolhouses. Je vindt er ook alle houtsoorten, dakbedekkingen en formaten in terug. Via die link kan je het Kijkboek aanvragen. Dat kan op 3 manieren: snel en handig via een link naar de online bladeraar, langsgaan bij een Verkooppunt of het Kijkboek per post toegestuurd krijgen. Het Kijkboek bevat geen prijzen en wordt enkel verzonden in België.

Contactmogelijkheden 3 kijkboek

Contactmogelijkheden 4 offerte

4. Vraag jouw offerte online aan

Voor elke line uit het gamma van Christiaens Yvan kun je digitaal en online een offerte aanvragen via de knop ‘Offerte aanvragen’. Kies je favoriete line uit het gamma en vul o.a. de gewenste afmetingen, houtsoort en dakbedekking in. De offertevraag kun je bovendien aanvullen met allerlei opties en accessoires. Het hoofdkantoor stuurt de aanvraag vervolgens door naar de dealer in jouw buurt. Deze laatste zal dan per e-mail een eerste indicatieve offerte met een richtprijs opmaken. Ook de verdere opvolging gebeurt door de dealer.

Contactmogelijkheden 4

Contactmogelijkheden 5

5. Advies aan huis

Geïnteresseerde klanten die reeds een duidelijk beeld hebben van hun budget en in het bezit zijn van een offerte, maar toch nog bijkomend professioneel advies wensen, kunnen langsgaan bij hun dealer. In sommige gevallen wenst de klant dat een adviseur ook ter plekke langsgaat. Op die manier staat de dealer de klant met extra raad en daad bij, en maakt samen met de klant de orderbevestiging op.

Via het formulier ‘Advies aan Huis’ laat je je gegevens achter. Het hoofdkantoor zal in dat geval de e-mail naar de dealer in de buurt doorsturen, die dan op zijn beurt een afspraak maakt met de klant en verder opvolgt en afhandelt.


6. Formulier Dienst na verkoop

De tuinhuizen van Christiaens Yvan worden tot in de puntjes afgewerkt. Mocht er ondanks al onze zorgvuldigheid toch nog een probleem opduiken, dan kun je contact opnemen via het online formulier ‘Dienst na verkoop’.

Ook de garantievoorwaarden en de tarieven staan op dit formulier vermeld. Klanten dienen hun gegevens in te vullen en een foto van de buitenzijde én de binnenzijde van het tuinhuis op te laden. Het hoofdkantoor stuurt de e-mail door naar de betreffende dealer om een passende oplossing voor te stellen.

Contactmogelijkheden 6

Contactmogelijkheden 7

7. Tip en tricks

Door de jaren heen heeft Christiaens Yvan de meest gestelde Vragen en antwoorden gebundeld. Ook de meest voorkomende probleempjes aangaande het onderhoud van tuinhuizen of bijvoorbeeld de afregeling van ramen en deuren staan samen met de oplossing vermeld op de website tuinhuizenfabrikant.be.

Contactmogelijkheden 7-1

Klanten kunnen eenvoudig een antwoord vinden op de meest gestelde vragen dankzij onze rubriek ‘Vraag en antwoord’.

Contactmogelijkheden 7-2

Is het normaal dat er vochtplekken ontstaan? Waarom knelt mijn deur in de zomer? Is het normaal dat er water op het dak blijft staan? Dat zijn allemaal vragen die we van onze klanten krijgen en die we hebben opgenomen in deze lijst.

We raden de klanten aan om eerst deze rubriek Probleem en Oplossing door te nemen alvorens eventueel verder met Christiaens Yvan contact op te nemen.

Contactmogelijkheden 7-3

Hoe plaats ik zelf mijn tuinhuis of carport? Wat zijn de do’s en don’ts? Met welke zaken hou ik best rekening? Klanten kunnen een antwoord op deze en andere vragen vinden in onze instructievideo’s, waar ‘Roger’ stap voor stap aantoont hoe men de montage best aanpakt en welke voorbereidingen men dient te nemen.

Ook onze bedrijfsfilm kan je vinden in deze rubriek. Wie een kijkje achter de schermen wil, dient zeker deze video te bekijken.

Contactmogelijkheden 7-4

Tuinhuizen zijn constant onderhevig aan allerhande, en soms zelfs extreme weersinvloeden. Van regen en wind, UV-stralen tot zowel hoge als lage temperaturen. Dit alles werkt houtvergrijzing in de hand. Christiaens Yvan stelt via de webshop een reeks onderhoudsproducten voor, waardoor je nog jarenlang kunnen genieten van je tuinhuis, carport of poolhouse.